reklama

Liečebné domy a kúpele zo zdravotníctva !

Aby som to uviedla na správnu mieru, ide o prípad, keď je človek po operácii, alebo dlhodobo chorý a poisťovňa mu preplatí pobyt v liečebnom dome. Práve v takom sa teraz nachádza moja mamka a dnes som ju bola navštíviť, no mám dosť !!!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Mamina nastúpila 22.9.2010 v nemenovanom liečebnom dome v Trenčanských Tepliciach. Poobede mi volala, že je sama na izbe, že už bola aj v bazené, ktorý majú v inej budove a že sa nudí. Pomyslela som si, ako jej je dobre. Na druhý deň dostala spolubývajúcu, tak že aspoň pokecajú, že má aj 3-4 procedúry za deň, a že chce ísť domov. Dnes 27.9.2010 som bola za ňou. Našla som ulicu a na nej ošarpanú budovu s opadanou omietkou. Mamina ma privítala už vonku aj napriek dažďu, bola celá šťastná, že ma vidí. Vošli sme dnu, pecepcia hotela zívala prázdnotou. Izba bola celkom pekná, aj keď trošku malá pre dvoch ľudí. A tak sa pýtam mamy, ako tam je. Mamina začala tým, že chce ísť domov, kúrenie na izbe bolo vypnuté a bolo tam dosť chladno, z personálu hotela videli za 6 dní iba neochotnú upratovačku, žiaden človek na recepcii, žiadné pokyny ...nič. Zoznam procedúr im dala doktorka v prvý deň v budove jedálne. Jedáleň mali v budove na konci ulice, procedúry roztrúsené po celej tej dedine a k nim iba prefotenú mapku !!! Nikto sa neunúval im nič vysvetliť, ani ukázať, hlavne, že niektoré procedúry začínajú už o 07:00 ráno. Bola som rozhorčená, v akých podmienkách ich tam nechali, ale spýtala som sa teda, čo tie procedúry. Odpoveď ? Okolo bazéna pleseň !!!!!! plechová vaňa v miestnosti s povytrhanými káblami zo steny !!!!! Z bazéna majú 10 minút na vysušenie a idú cez ulicu v tej zime naspäť !!!! Podotýkam naspäť do izby, kde sa nekúri.V celej budove nie je ani kuchynka, kde by si mohli urobiť kávu, alebo tak, keby si mamina nezobrala rýchlovarnú konvicu z domu, tak tam asi ani neprežije.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vie si niekto z vs predstaviť takéto kúpele ? Ja keby som to nezažila, tak asi neverím, že v tomto storočí je toto možné !!!! Alebo si tento štát myslí, že keď si to človek neplatí, iba má na to nárok, tak mu stačí aj toto ? Som zvedavá, či keď pošlú na liečenie matku niekoho známeho, tie ho zadelia do takej diery. Ako tento štát ma dojíma už dlho, ale toto je už naozaj veľa. Hygiena asi tam tomu nič nehovorí, to by asi zavreli celé to mestečko, či čo to vlastne je. Hlavne, že tam je Elektra..... tam určite aspoň kúrenie ide.

Ak vás niekedy pošlú na doliečovanie do kúpeľov, zájdite si tam dopredu a odbzrite si poriadne, čo vás čaká, aby ste potom neboli takto nemilo prekvapený......

Michaela Škaláková

Michaela Škaláková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá a veselá, plná života a odhodlania splniť si svoje sny, ktoré sa stali mojimi cieľmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu